Hach, wat was ’t weer een mooi feest. Met wederom prachtig weer hebben we genoten van een heerlijke dag.
We zijn begonnen met koffie, taart en wat leuke muziek. Van Flamenco’s tot Ed Sheeran kwam er weer van alles voorbij. De jongens en meisjes van Start-to-Music hebben hun nieuwste liedjes ten gehore gebracht.
De hobbymarkt werd druk bezocht en had echt prachtige zelfgemaakte kunstwerken in de aanbieding. En de Sterrenslag was een groot succes. Met veel inzet hebben verschillende groepen echt álles gegeven om punten voor het team binnen te harken.
Klik op de link voor alle foto’s: Foto album Pleinspektakel 2026







